Search:     Go  
The Spanish Lawyer Online
The Spanish Lawyer Online
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 44

Thread: Martinez e Beneficio

  1. #31
    Unregistered
    Guest

    Default Denie Y van Lopez/Theo van Oppen

    Vandaag ontving ik een mail van Denie Y van Lopez. Of ik maar € 2.884,70 over wilde maken om mijn schadebedrag terug te kunnen krijgen.
    Gelukkig ben ik wantrouwig geworden en kwam terecht op deze site.
    Ik heb deze "heer" laten weten dat ik er niet op in ga en dat ik niet begrijp hoe hij de mensen maar kan blijven belazeren.
    Op mijn vraag waarom het bedrag niet kon worden overgemaakt onder aftrek van de advocaatskosten kreeg ik zojuist nog een reactie van Theo van Oppen dat dit volgens de regels van de Spaanse wetgeving is.
    Ik hoop van harte dat mensen niet weer in de val van de Spaanse oplichters trap.

  2. #32
    Unregistered
    Guest

    Default

    Ze zijn inderdaad weer bezig.
    Ik heb ze vandaag aan de telefoon gehad.
    Gesproken met Jaqueline de Korte.
    Ze noemde dus ook de heren Ad Vermeer (van Meer) en Theo Oppen.

  3. #33
    Unregistered
    Guest

    Default Onderzoek naar Fraude Timeshadvocaten

    Beste gedupeerden,

    Ik ben een journalist en ik doe onderzoek naar timeshare-advocaten. Graag zou ik in contact komen met mensen die eerst in zee zijn gegaan met malafide vakantieclubs-timeshare bedrijven en daarna zijn benaderd door en zaken gedaan hebben met timeshare-advocaten. Dit zijn mensen die claimen advocaat te zijn en een rechtzaak willen starten tegen de vakantieclubs. Ze vragen geld (vaak provisie van 10%) zodat ze een schadevergoeding kunnen eisen. Nadat het geld is overgemaakt (soms enkele duizenden euro's) komt er nooit een rechtsgeldige uitspraak en de concument kan fluiten naar zijn geld.

    Mensen die dit is overkomen, mailt u naar onderzoeknaarfraude@hotmail.com
    Ik zou graag in contact met u komen zodat we de Nederlandse consument hiervoor kunnen waarschuwen.

    Met vriendelijke groet,
    T.

  4. #34
    Unregistered
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous View Post
    A SPANISH LAWYER, Martinez e Beneficio, adress: Pasillo Sta. Isabel 15-47, 29002 Malaga, other adress: Paseo Jesus Santos Rein 2 Edif. Ofisel 29640 Fuengirola. My problem is, I can't contact them. In a judicial procedure two timeshare weeks were succesful claimed and the money was booked on a side-account of the Caixa bank, account of GESTORA El Khmiri Financials ,Calle Molino Del Viento 7,10A Fuengirola.I payed them a lot lawyers- and justice costs and taxes. They promised me a few weeks ago to transfer my money to my Dutch account, but suddenly both firms, lawyer and gestoria are gone, disappeared. I can not call them or mail them anymore. I am afraid they are swindlers and stole my money. Can you find these firms? What can I do now, trying to sue them? I know there are about 40 'clients' at least, each client is worth about €25000, I expect a million fraud. I am in touch with a Dutch policeman, who colleborates with Spanish detectives. But that takes a lot of time, I hope you are able to trace those two (fraud) firms, are they still thare or are they really gon with the wind. Your information would be a great help for me
    dear Sir

    I do think that I know who they are and where they are but need your contact details as this is a very stcky situation. unforunely my company and name is been mentioned and I do not have anything to do with these persons so please inform me what you want to lnow exactly.

  5. #35
    Unregistered
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    dear Sir

    I do think that I know who they are and where they are but need your contact details as this is a very stcky situation. unforunely my company and name is been mentioned and I do not have anything to do with these persons so please inform me what you want to lnow exactly.
    Belegal can give you my contact details!

  6. #36
    Heidie
    Guest

    Default Van Mil Y Lopez S.L.

    Quote Originally Posted by R Ouwerkerk View Post
    Zelfde strekking als alle andere verhalen hier. Niet op ingaan dus! Ook ik heb eea laten checken door een plaatselijk, vertoruwd adv. kantoor en deze meldden ook dat het zogenaamde gerechtelijk bevel nergens op slaat! Totaal geen document van een rechbank !

    Ook ik wil graag meewerken om deze bende achter de tralies te krijgen en ze voor de rest van hun leven te laten bloeden (terugbetalen uit eigen zak bijvoorbeeld)

    Ik ben hier doorgelinked via TrosRadar, zou graag in contact komen met anderen.
    strekking van ons verhaal idem dito; zal er zeker ook alles aan willen doen om deze zaken en halt toe te roepen; vandaag "factuur" via email ontvangen € 25.744,50 ; maar eerst 10 % aanbetalen; het had inderdaad te mooi geweest om waar te zijn; wanneer ik iemand van dienst kan zijn, hoe of wat, hoor ik het wel.

  7. #37
    Ezel
    Guest

    Default Nieuwe advocaten club?

    Hallo,
    Ik ben in februari 2009 ook benaderd door Van Mill Y Lopez met exact hetzelfde verhaal en namen die hierboven te lezen zijn. Gelukkig ben ik er niet op ingegaan.
    Afgelopen week werd ik echter wederom benaderd, nu door een keurig engels sprekende mevrouw Michelle Virgin van "First Legal Services", wederom een advocaten club uit Malaga die (ex)timesharing houders willen helpen met procederen tegen de oplichters. Zijn dit wederom dezelfde figuren?! Het lijkt er wel op, hoe komen ze anders aan mijn telefoonnummer?? Wie kent deze club?

  8. #38
    Unregistered
    Guest

    Default First Legal Service

    Waarschijnlijk bieden ze aan om op zoek te gaan naar de verloren centen en laten ze je eerst een fee betalen, Dan is het de vraag of je daarna ooit iets van ze hoort... Hun website is www dot firstlegalservices dot com compleet met naam van de Spaanse advocaat, inclusief licence nummer. Of het betrouwbaar is? Stel de vraag (in het engels) aan de advocaat Nesbitt van deze Belegal-thread.
    H

  9. #39
    Unregistered
    Guest

    Default Ik weet wie het zijn!!!

    De personen achter deze scam zijn:

    XXX XXXX

    We weten inmiddels waar ze wonen, kinderen die ze hebben en waar de jongste (XXX) op school gaat.(lyesen heeft 2 kinderen)
    Last edited by ifv; 11-28-2009 at 10:37 AM. Reason: Please respect forum rules

  10. #40
    Administrator
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    187

    Default

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    De personen achter deze scam zijn:

    XXXX XXXXX

    We weten inmiddels waar ze wonen, kinderen die ze hebben en waar de jongste (XXXX) op school gaat.(lyesen heeft 2 kinderen)
    Dear Sir/Madam

    If you have a problem with these gentlemen (and I don't doubt you may do so), I suggest that you go to the police to report them. It is not wise to threaten their children. Not only they have nothing to do with their parents' activities, but also you could be committing a criminal offense.

    Regards

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •