Search:     Go  
The Spanish Lawyer Online
The Spanish Lawyer Online
Results 1 to 10 of 44

Thread: Martinez e Beneficio

Hybrid View

  1. #1
    Unregistered
    Guest

    Default Advocatenkantoor van Mil & Lopez

    Wij hebben dezelfde ervaring en enkele namen zijn hetzelfde. Wij werden 14 dagen geleden gebeld door Jacqueline de Korte (met Amsterdams accent) van advocaten kantoor Van Mil Y Lopez uit Malaga. Ook wij zouden mee kunnen doen met een geplande rechtszaak enkele dagen later. Voor meer informatie konden we de twee advocaten bellen (Ad van Meer en Theo van Oppen). Een dag na de rechtszaak belde Theo van Oppen dat we het dubbele terugkregen van wat ons timesharing contract in 2001 gekost had (rente en indexering). De volgende dag kregen we een e-mail van Denie Van Mil y Lopez met zogenaamde uitspraak van de rechter en de vermelding dat we eerst 10% van het bedrag aan advocaten kosten konden betalen, pas daarna zouden we het toegewezen bedrag gestort krijgen.
    Ik heb contact gezocht met de Nederlandse en Belgische Europese Consumenten Centra (ECC), die mijn klacht door zouden geven aan de politie in Malaga. Op de site van deze organisaties staat een soortgelijke waarschuwing. Ook heb ik mijn verhaal op de sites gezet van de Nederlandse TV programma's TROS opgelicht en TROS radar, op zoek naar, en ter waarschuwing van meer (potentiële) slachtoffers.
    Afgelopen week kregen we een herinnering mail met dezelfde attachments.
    Ik heb alle e-mails, telefoonnummers en documenten bewaard. Als iemand meer wil weten hoor ik dit graag.

  2. #2
    Unregistered
    Guest

    Default

    Ja hoor ook ik ga er bijna in met boter en suiker mensen let op de groep is weer bezig!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •