PDA

View Full Version : Martinez e Beneficio



Anonymous
12-26-2008, 08:24 PM
A SPANISH LAWYER, Martinez e Beneficio, adress: Pasillo Sta. Isabel 15-47, 29002 Malaga, other adress: Paseo Jesus Santos Rein 2 Edif. Ofisel 29640 Fuengirola. My problem is, I can't contact them. In a judicial procedure two timeshare weeks were succesful claimed and the money was booked on a side-account of the Caixa bank, account of GESTORA El Khmiri Financials ,Calle Molino Del Viento 7,10A Fuengirola.I payed them a lot lawyers- and justice costs and taxes. They promised me a few weeks ago to transfer my money to my Dutch account, but suddenly both firms, lawyer and gestoria are gone, disappeared. I can not call them or mail them anymore. I am afraid they are swindlers and stole my money. Can you find these firms? What can I do now, trying to sue them? I know there are about 40 'clients' at least, each client is worth about €25000, I expect a million fraud. I am in touch with a Dutch policeman, who colleborates with Spanish detectives. But that takes a lot of time, I hope you are able to trace those two (fraud) firms, are they still thare or are they really gon with the wind. Your information would be a great help for me

Lawbird Lawyer
12-29-2008, 10:28 AM
Update: please read this forum thread.-

Warning: Scammers passing themselves off as Spanish lawyers and law firms (http://www.marbella-lawyers.com/forums/showthread.php?p=1460#post1460) - Friday 13th March 2009






Dear Sir,

I regret to read your matter. I refer you to our useful post: (http://www.marbella-lawyers.com/wordpress/9-tips-on-how-to-determine-if-an-offer-is-a-scam/)


9 Tips on How to Determine if an Offer is a Scam
October 17th, 2008 @ 14:10 by admin




We are receiving a dozen queries every day asking about the legitimacy of certain offer, generally received by email or over the phone after a cold call. Unfortunately, we cannot analyze case by case, and therefore will provide a set of useful hints which will help you evaluate the legitimacy of the company or individual yourself.

The list below is provided in no particular order:

1. Is the domain name old enough? By means of a Whois search you can find out when the domain name was registered. If it’s only a few weeks old, be suspicious.

2. Are they using mobiles? – If the phones used as contact numbers are mobile numbers instead of land lines, it’s definitely not a good sign. In Spain, mobile numbers start by +34 6..

3. Have you been contacted out of the blue? – If you where cold called, or received an email from someone you don’t know, ask yourself why these people have your contact details.

4. Are you being requested to pay money upfront? This is the single most worrying point if it comes in conjunction of with one or more of the above.

5. Is the offer too good to be true? If the offer sounds too good to be true, it probably is.

6. Is the company properly registered? – Although it’s something positive if they can provide you with company registration details, you shouldn’t give this point too much importance. Fraudsters have been registering companies for decades with the sole purpose of deceiving (e.g. dozens of companies where incorporated by fraudsters to conduct the infamous Timeshare Resale Scam (http://www.lawbird.com/news/view/4))

7. Is the address for their offices correct? – Not sure why, fraudsters tend to provide you with fake addresses which don’t really exist. Check any of the online street directories and find out if the address provided is correct.

8. Something strange about their names? Funny names such as “Woley Fernandez” or “Barrister Perez Santos ESQ” are names made up by Nigerians conducting 419 advance fee scams (http://www.youtube.com/watch?v=Q0e-pPfITts&feature=related) (the terms “Barrister” or “ESQ” don’t exist in Spanish law). Also, fraudsters tend to cite fake organisms such as “The Ministry of Finance” or “The Security Company”.

9. What others are saying – Use search engines to find information about the company. Try putting the company in inverted comas, and add terms like “scam” or “fraud”. The company or individual you mention might have already been reported online as fraudsters by other people.

Needless to say, the above list shouldn’t be taken as definitive, nor the absolute legitimacy o illegitimacy of a company established based on one or more of the above points. You can use it, however, to personally evaluate the risk of the transaction.

My recommendation is that you never pay any moneys upfront if you have been contacted out of the blue. However, if you have to, before doing so always suggest the use of an escrow company (chosen by you) to hold the funds until the product or service has been delivered. If they refuse, I recommend that you back off.

Always remember; have a lawyer analyze the transaction before making any up-front payments.

Unregistered
12-31-2008, 03:17 PM
Msrtinez e Beneficio is a scam. I am sure there are many more victims. Please react so we can together take legal action.

Unregistered
01-03-2009, 03:50 PM
El Khmiri-financials is also a fraud! Take care.
Are there more victims of those two scams?

Unregistered
01-21-2009, 08:01 PM
We have exact the same problem.
Only the names are a little bit changed. The lawyers office that called us is named by "Khmiri y Ortega". We believed them but today they sent us an e-mail with the lawyers- and justice costs and taxes bills. We're from the Netherlands too.

Lawbird Lawyer
01-22-2009, 10:35 AM
We have exact the same problem.
Only the names are a little bit changed. The lawyers office that called us is named by "Khmiri y Ortega". We believed them but today they sent us an e-mail with the lawyers- and justice costs and taxes bills. We're from the Netherlands too.

Dear Sir/Madam,

If you want contact us (http://www.lawbird.com/services/contact) we will provide you the contact details of the other poster from Holland so you can group together. They are most likely the same people.

Unregistered
01-23-2009, 01:08 AM
Geachte meneer, ik neem aan dat u nederlander bent omdat u spreekt over een dutch account.
Met dhr khmri y ortega heb ik regelmatig mail contact alhoewel bij de mail elke keer een andere naam onder de afzender staat.
Ik heb hetzelfde probleem alleen nog geen geld over gemaakt en deze meneer die prima nederlands spreekt, waarschijnlijk ook een nederlander is heeft mij ook benaderd met ongeveer hetzelde verhaal of strekking als de uwe.
Omdat ik al wat bewijs heb verzameld van mail t/m rekeningen en zogenaamde rechtbank uitspraken lijkt mij het handig dat krachten worden gebundeld en deze fraudeur aan te pakken.
Bij interesse kunt u mijn mail adres krijgen.

Met vriendelijke groet.

Rober.











A SPANISH LAWYER, Martinez e Beneficio, adress: Pasillo Sta. Isabel 15-47, 29002 Malaga, other adress: Paseo Jesus Santos Rein 2 Edif. Ofisel 29640 Fuengirola. My problem is, I can't contact them. In a judicial procedure two timeshare weeks were succesful claimed and the money was booked on a side-account of the Caixa bank, account of GESTORA El Khmiri Financials ,Calle Molino Del Viento 7,10A Fuengirola.I payed them a lot lawyers- and justice costs and taxes. They promised me a few weeks ago to transfer my money to my Dutch account, but suddenly both firms, lawyer and gestoria are gone, disappeared. I can not call them or mail them anymore. I am afraid they are swindlers and stole my money. Can you find these firms? What can I do now, trying to sue them? I know there are about 40 'clients' at least, each client is worth about €25000, I expect a million fraud. I am in touch with a Dutch policeman, who colleborates with Spanish detectives. But that takes a lot of time, I hope you are able to trace those two (fraud) firms, are they still thare or are they really gon with the wind. Your information would be a great help for me

Lawbird Lawyer
01-23-2009, 10:09 AM
Dear Sir,

As we already spoke, it's ok if you use Dutch in this thread to help other fellow countrymen scammed by these fraudsters.

However, please do not post in this thread your real names, personal contact details or email addresses publicly for obvious security reasons.

We will be glad to help. You may use us as intermediaries free of compromise to exchange personal contact details between yourselves so you can all group together in Holland.

If you want to contact other Dutch in this same thread just let us know (http://www.lawbird.com/services/contact)and we will exchange your personal contact details with your permission.

Unregistered
01-23-2009, 01:14 PM
It looks as if this group of fraudsters is working under different names. I am sure there are many victims from Germany, Belgium and above all from Britain. Don't hesitate to contact through this thread. Interpol-detectives know already about this fraud.

Ich bin davon uberzeugt dass auch viele "Kunde" aus Deutschland kommen. Bitte melden Sie sich auf diese Thread. Wir können einander vielleicht helfen.

Ik ken nu in elk geval drie Nederlandse slachtoffers. Uit gesprekken met een van de Nederlandstalige medewerkers van Martinez heb ik begrepen dat er zeker 40 zijn. Meld u zich op deze Thread, zodat we gezamelijk actie kunnen ondernemen. Interpol-mensen in den Haag zijn op de hoogte gesteld.

Lawbird Lawyer
01-23-2009, 06:12 PM
Dear all,

You are free to write in German, French etc. there will be no language restrictions on this thread or any other thread having to do with scams.

However, please do not post your real names, adresses, emails etc for your own security. You just do not know who is reading this thread.

If you want to contact other posters please do it through us. We will do this free of compromise.

Unregistered
01-24-2009, 05:41 PM
I still have mailcontact with this Khmiri.
But the only contact i have is calling each other names.
And he starts to threat and intimidate, that shows for me the level and his mentality.

greetings Rober

Unregistered
01-24-2009, 06:10 PM
Rober, ik heb inmiddels een 'rijke' ervaring met enkele Khmiri's. Ruzie maken werkt bij deze lieden averrechts. Een gerechtelijk onderzoek is effectiever. Via een Interpol-rechercheur uit den Haag heb ik de Spaanse politie al op de hoogte kunnen brengen, jouw ervaringen kunnen een belangrijke aanvulling zijn om deze boeven onschadelijk te maken. jouw Khmiri is nog actief, maar de 'mijne' is foetsie. Neem aub via Belegal contact met me op.

gedupeerde
01-29-2009, 11:56 AM
ik heb een soortgelijke ervaring en wil graag dat Khmiri en consorten aangepakt worden!!
ik vraag me ook af waar deze lui de gegevens vandaag hebben en contact met ons kunnen opnemen, weet iemand dat ??

Unregistered
01-29-2009, 03:30 PM
ik heb een soortgelijke ervaring en wil graag dat Khmiri en consorten aangepakt worden!!
ik vraag me ook af waar deze lui de gegevens vandaag hebben en contact met ons kunnen opnemen, weet iemand dat ??


Net als ik dus ook al slachtoffer van Khmiri en Martinez e Beneficio! Namen en adressen van timeshare-bezitters zijn kennelijk in Spanje makkelijk te vinden. Ik word regelmatig gebeld door "verkopers". Zoudt u, evenals de heer Rober, via Belegal contact met mij willen opnemen, mijn gegevens zijn bij Belegal bekend. Ik heb al via Interpol aangifte gedaan, maar als we met meerderen zijn is het actie voeren effectiever.

Unregistered
02-11-2009, 04:29 PM
Ook ik heb contact gehad met Khmiri Y Ortega (heer van Oppen) Ik moest € 3205,-- aan advokaatkosten overmaken en dan zou ik binnen 2 weken ruim € 32.000,-- ontvangen. Ik heb het niet gedaan, omdat ik het vreemd vond dat ik eerst de advokaatkosten moest betalen. Waarom niet het mij beloofde bedrag minus de advokaatkosten overgemaakt ?
Als er nog meer gedupeerden zijn, wil ik graag met hen in contact komen.

Unregistered
02-11-2009, 08:05 PM
Ook ik heb contact gehad met Khmiri Y Ortega (heer van Oppen) Ik moest € 3205,-- aan advokaatkosten overmaken en dan zou ik binnen 2 weken ruim € 32.000,-- ontvangen. Ik heb het niet gedaan, omdat ik het vreemd vond dat ik eerst de advokaatkosten moest betalen. Waarom niet het mij beloofde bedrag minus de advokaatkosten overgemaakt ?
Als er nog meer gedupeerden zijn, wil ik graag met hen in contact komen.

Betaal niets aan deze firma. Het is een niet-geregisteerde nep-advocatenfirma, de rechtbank waarnaar ze refereren bestaat niet. Eeenmaal betaald hoor je nooit meer iets van ze.
Khmiri y Ortega is a fraud. Never pay them any money!

gedupeerde
02-12-2009, 02:04 AM
Ook ik heb contact gehad met Khmiri Y Ortega (heer van Oppen) Ik moest € 3205,-- aan advokaatkosten overmaken en dan zou ik binnen 2 weken ruim € 32.000,-- ontvangen. Ik heb het niet gedaan, omdat ik het vreemd vond dat ik eerst de advokaatkosten moest betalen. Waarom niet het mij beloofde bedrag minus de advokaatkosten overgemaakt ?
Als er nog meer gedupeerden zijn, wil ik graag met hen in contact komen.

ik ben evenals u ook gebeld door Khmiri y Ortega, eerst door Tanja van Dongen en 2 weken later door Theo van Oppen, die zeer geloofwaardig overkwam, echter de documenten vond ik niet echt rechtbankachtig overkomen en het feit dat ik eerst moest betalen en dan pas geld zou ontvangen vond ik zeer vreemd. Volgens van Oppen was dat gebruikelijk. maar toen ik hen confronteerde met de gegevens die ik via internet had gevonden, was "mijn dossier" zeer snel gesloten en lieten ze niets meer van zich horen. Het telefoonnummer is ook niet actief.

Unregistered
02-13-2009, 11:28 PM
It looks as if this group of fraudsters is working under different names. I am sure there are many victims from Germany, Belgium and above all from Britain. Don't hesitate to contact through this thread. Interpol-detectives know already about this fraud.

Ich bin davon uberzeugt dass auch viele "Kunde" aus Deutschland kommen. Bitte melden Sie sich auf diese Thread. Wir können einander vielleicht helfen.

Ik ken nu in elk geval drie Nederlandse slachtoffers. Uit gesprekken met een van de Nederlandstalige medewerkers van Martinez heb ik begrepen dat er zeker 40 zijn. Meld u zich op deze Thread, zodat we gezamelijk actie kunnen ondernemen. Interpol-mensen in den Haag zijn op de hoogte gesteld.

Ik had gelijk door dat het bedrog was, mij hebben ze ook benaderd, de namen zijn Ad Vermeer, Theo van Oppen (khmiri y ortega). Waardoor ik het snel doorhad dat het bedrog was:
1. Een privepraatje aangaan met mij, dit doet een advocaat niet.
2. Alleen bereikbaar via mobiel, nl 0034 6...... dit is raar.
3. Zeggen bij opnemen mobiel, hallo of onduideijk.
4. Voorruit 10% betalen, terwijl een notaris deze kosten eerst in mindering kan brengen.
5. Binnen 4 dagen gebeld worden en recht gesproken wordt en alle papieren op de mail zonder handtekening.
6. Vragen naar je IBAN en BIC code van de bank, nooit doen.
7. Kopie paspoort sturen, nooit doen, een notaris doet dit nl altijd in bijzijn van de houder van het paspoort.
8. Ik zou veel meer geld terug krijgen dan dat ik betaald heb!!! Raar.

Ik ben dus geen slachtoffer, maar ongelooflijk dat ze nu weer gedupeerde mensen die een timeshare hebben gekocht nogmaals willen oplichten.

Unregistered
02-13-2009, 11:32 PM
ik heb een soortgelijke ervaring en wil graag dat Khmiri en consorten aangepakt worden!!
ik vraag me ook af waar deze lui de gegevens vandaag hebben en contact met ons kunnen opnemen, weet iemand dat ??

Via RCI, zodra je een contract aangaat met Timeshare, sta je daar onmiddelijk ingeschreven.

Unregistered
02-13-2009, 11:35 PM
Net als ik dus ook al slachtoffer van Khmiri en Martinez e Beneficio! Namen en adressen van timeshare-bezitters zijn kennelijk in Spanje makkelijk te vinden. Ik word regelmatig gebeld door "verkopers". Zoudt u, evenals de heer Rober, via Belegal contact met mij willen opnemen, mijn gegevens zijn bij Belegal bekend. Ik heb al via Interpol aangifte gedaan, maar als we met meerderen zijn is het actie voeren effectiever.


Ik had gelijk door dat het bedrog was, mij hebben ze ook benaderd, de namen zijn Ad Vermeer, Theo van Oppen (khmiri y ortega). Waardoor ik het snel doorhad dat het bedrog was:
1. Een privepraatje aangaan met mij, dit doet een advocaat niet.
2. Alleen bereikbaar via mobiel, nl 0034 6...... dit is raar.
3. Zeggen bij opnemen mobiel, hallo of onduideijk.
4. Voorruit 10% betalen, terwijl een notaris deze kosten eerst in mindering kan brengen.
5. Binnen 4 dagen gebeld worden en recht gesproken wordt en alle papieren op de mail zonder handtekening.
6. Vragen naar je IBAN en BIC code van de bank, nooit doen.
7. Kopie paspoort sturen, nooit doen, een notaris doet dit nl altijd in bijzijn van de houder van het paspoort.
8. Ik zou veel meer geld terug krijgen dan dat ik betaald heb!!! Raar.

Ik ben dus geen slachtoffer, maar ongelooflijk dat ze nu weer gedupeerde mensen die een timeshare hebben gekocht nogmaals willen oplichten.

Unregistered
02-18-2009, 10:22 PM
Wij zijn dus ook benaderd, eerst door Tanja van Dongen, en van de week door Theo van Opperen????
Het inmiddels bekende verhaal... mail ontvangen van ene Richard El Khmiri
Met de zogenaamde rechtsuitspraak en factuur van de aanbetaling.

Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn.... en ja eenmaal opgelicht....dan wordt je een beetje sceptisch.

Ik moet zeggen dat ie de vele vragen die wij stelden, niet echt prettig vond.
Wij hebben onze les geleerd en betalen nooit meer wat aan.
Hij mag het geld storten en de aanbetaling ervan af halen, maar daar zal die wel niet intrappen.

Ik heb nog contact, dus als iemand meneer van Oppen(opperen) wil spreken.....

Zeg maar waar ik me moet melden om me aan te sluiten deze boeven op te pakken.

Unregistered
02-19-2009, 01:57 PM
Wij zijn dus ook benaderd, eerst door Tanja van Dongen, en van de week door Theo van Opperen????
Het inmiddels bekende verhaal... mail ontvangen van ene Richard El Khmiri
Met de zogenaamde rechtsuitspraak en factuur van de aanbetaling.

Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn.... en ja eenmaal opgelicht....dan wordt je een beetje sceptisch.

Ik moet zeggen dat ie de vele vragen die wij stelden, niet echt prettig vond.
Wij hebben onze les geleerd en betalen nooit meer wat aan.
Hij mag het geld storten en de aanbetaling ervan af halen, maar daar zal die wel niet intrappen.

Ik heb nog contact, dus als iemand meneer van Oppen(opperen) wil spreken.....

Zeg maar waar ik me moet melden om me aan te sluiten deze boeven op te pakken.


Ik ben deze thread begonnen met de oplichterij door Martinez e Beneficio, die samenwerkten met El Khmiri financials. Daarvan heb ik een aanklacht ingediend bij de Nederlandse politie, via Interpol in den Haag is dit doorgestuurd naar de Spaanse justitie. Inmiddels zijn ook de zwendelpraktijken van Khmiri y Ortega bij gekomen. Gegevens daarvan zijn doorgegeven naar Spanje. Mijn gegevens zijn bekend bij advocaat Nesbitt van Belegal. Ik wil graag met u contact opnemen om eventueel gezamelijk actie te ondernemen. Zoudt u dit willen doorgeven aan meneer Nesbitt?

gedupeerde
02-19-2009, 08:41 PM
Wij zijn dus ook benaderd, eerst door Tanja van Dongen, en van de week door Theo van Opperen????
Het inmiddels bekende verhaal... mail ontvangen van ene Richard El Khmiri
Met de zogenaamde rechtsuitspraak en factuur van de aanbetaling.

Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn.... en ja eenmaal opgelicht....dan wordt je een beetje sceptisch.

Ik moet zeggen dat ie de vele vragen die wij stelden, niet echt prettig vond.
Wij hebben onze les geleerd en betalen nooit meer wat aan.
Hij mag het geld storten en de aanbetaling ervan af halen, maar daar zal die wel niet intrappen.

Ik heb nog contact, dus als iemand meneer van Oppen(opperen) wil spreken.....

Zeg maar waar ik me moet melden om me aan te sluiten deze boeven op te pakken.

Mijn gegevens zijn ook bekend bij BELEGAL, misschien kunt u ook contact met mij opnemen, met meerdere personen kunnen we misschien iets bereiken.

gedupeerde
02-19-2009, 08:44 PM
Zouden diegenen, die benaderd zijn door Khmiri y Ortega, hetzij door Tanja van Dongen, hetzij door Theo van Oppen, via BELEGAL contact met mij op willen nemen. Misschien is het mogelijk met meerdere personen een pact te vormen om na te gaan wat de mogelijkheden zijn tegen RECLAIM en te voorkomen, dat er meerdere mensen worden benaderd, die misschien wel het bedrag vooruit betalen en vervolgens niets meer ontvangen en/of horen.

alvast bedankt.

Unregistered
02-20-2009, 02:00 PM
Zouden diegenen, die benaderd zijn door Khmiri y Ortega, hetzij door Tanja van Dongen, hetzij door Theo van Oppen, via BELEGAL contact met mij op willen nemen. Misschien is het mogelijk met meerdere personen een pact te vormen om na te gaan wat de mogelijkheden zijn tegen RECLAIM en te voorkomen, dat er meerdere mensen worden benaderd, die misschien wel het bedrag vooruit betalen en vervolgens niets meer ontvangen en/of horen.

alvast bedankt.

Beste mensen, als we contact met elkaar willen hebben moeten jullie dit wel doorgeven aan advocaat Nesbitt, naam en e-mail-adres dus. Hij heeft die kennelijk niet gekregen.

Lawbird Lawyer
02-20-2009, 02:05 PM
If you want to contact other Dutch in this same thread just let us know (http://www.lawbird.com/services/contact)and we will exchange your personal contact details with your permission free of compromise.

Do not post your real names and email addresses on this thread for security reasons.


Als u in contact wilt komen met andere Nederlanders in deze Thread laat ons dat weten (http://www.lawbird.com/services/contact) en wij stellen uw persoonlijke contact details met uw toestemming beschikbaar aan andere geinteresseerden.

Vermeld uit veiligheidsoverwegingen nooit uw echte namen en e-mail-adressen op deze Thread.

Dank u Dhr. H.

Unregistered
02-27-2009, 09:30 PM
Wij hebben dezelfde ervaring en enkele namen zijn hetzelfde. Wij werden 14 dagen geleden gebeld door Jacqueline de Korte (met Amsterdams accent) van advocaten kantoor Van Mil Y Lopez uit Malaga. Ook wij zouden mee kunnen doen met een geplande rechtszaak enkele dagen later. Voor meer informatie konden we de twee advocaten bellen (Ad van Meer en Theo van Oppen). Een dag na de rechtszaak belde Theo van Oppen dat we het dubbele terugkregen van wat ons timesharing contract in 2001 gekost had (rente en indexering). De volgende dag kregen we een e-mail van Denie Van Mil y Lopez met zogenaamde uitspraak van de rechter en de vermelding dat we eerst 10% van het bedrag aan advocaten kosten konden betalen, pas daarna zouden we het toegewezen bedrag gestort krijgen.
Ik heb contact gezocht met de Nederlandse en Belgische Europese Consumenten Centra (ECC), die mijn klacht door zouden geven aan de politie in Malaga. Op de site van deze organisaties staat een soortgelijke waarschuwing. Ook heb ik mijn verhaal op de sites gezet van de Nederlandse TV programma's TROS opgelicht en TROS radar, op zoek naar, en ter waarschuwing van meer (potentiële) slachtoffers.
Afgelopen week kregen we een herinnering mail met dezelfde attachments.
Ik heb alle e-mails, telefoonnummers en documenten bewaard. Als iemand meer wil weten hoor ik dit graag.

Unregistered
03-19-2009, 07:54 PM
Ja hoor ook ik ga er bijna in met boter en suiker mensen let op de groep is weer bezig!

R Ouwerkerk
03-19-2009, 09:50 PM
Zelfde strekking als alle andere verhalen hier. Niet op ingaan dus! Ook ik heb eea laten checken door een plaatselijk, vertoruwd adv. kantoor en deze meldden ook dat het zogenaamde gerechtelijk bevel nergens op slaat! Totaal geen document van een rechbank !

Ook ik wil graag meewerken om deze bende achter de tralies te krijgen en ze voor de rest van hun leven te laten bloeden (terugbetalen uit eigen zak bijvoorbeeld)

Ik ben hier doorgelinked via TrosRadar, zou graag in contact komen met anderen.

Unregistered
03-20-2009, 03:34 PM
Zelfde strekking als alle andere verhalen hier. Niet op ingaan dus! Ook ik heb eea laten checken door een plaatselijk, vertoruwd adv. kantoor en deze meldden ook dat het zogenaamde gerechtelijk bevel nergens op slaat! Totaal geen document van een rechbank !

Ook ik wil graag meewerken om deze bende achter de tralies te krijgen en ze voor de rest van hun leven te laten bloeden (terugbetalen uit eigen zak bijvoorbeeld)

Ik ben hier doorgelinked via TrosRadar, zou graag in contact komen met anderen.

Neemt u contact op met GEZIENA, ook een Reclaim-benadeelde. Haar gegevens kunt u opvragen bij Mr Nesbitt van Belegal. Geziena heeft ook een eigen Thread, genaamd Reclaim, in dit forum.
H

Unregistered
04-08-2009, 08:48 PM
Vandaag ontving ik een mail van Denie Y van Lopez. Of ik maar € 2.884,70 over wilde maken om mijn schadebedrag terug te kunnen krijgen.
Gelukkig ben ik wantrouwig geworden en kwam terecht op deze site.
Ik heb deze "heer" laten weten dat ik er niet op in ga en dat ik niet begrijp hoe hij de mensen maar kan blijven belazeren.
Op mijn vraag waarom het bedrag niet kon worden overgemaakt onder aftrek van de advocaatskosten kreeg ik zojuist nog een reactie van Theo van Oppen dat dit volgens de regels van de Spaanse wetgeving is.
Ik hoop van harte dat mensen niet weer in de val van de Spaanse oplichters trap.

Unregistered
04-16-2009, 10:01 PM
Ze zijn inderdaad weer bezig.
Ik heb ze vandaag aan de telefoon gehad.
Gesproken met Jaqueline de Korte.
Ze noemde dus ook de heren Ad Vermeer (van Meer) en Theo Oppen.

Unregistered
07-14-2009, 01:25 PM
Beste gedupeerden,

Ik ben een journalist en ik doe onderzoek naar timeshare-advocaten. Graag zou ik in contact komen met mensen die eerst in zee zijn gegaan met malafide vakantieclubs-timeshare bedrijven en daarna zijn benaderd door en zaken gedaan hebben met timeshare-advocaten. Dit zijn mensen die claimen advocaat te zijn en een rechtzaak willen starten tegen de vakantieclubs. Ze vragen geld (vaak provisie van 10%) zodat ze een schadevergoeding kunnen eisen. Nadat het geld is overgemaakt (soms enkele duizenden euro's) komt er nooit een rechtsgeldige uitspraak en de concument kan fluiten naar zijn geld.

Mensen die dit is overkomen, mailt u naar onderzoeknaarfraude@hotmail.com
Ik zou graag in contact met u komen zodat we de Nederlandse consument hiervoor kunnen waarschuwen.

Met vriendelijke groet,
T.

Unregistered
07-16-2009, 09:21 PM
A SPANISH LAWYER, Martinez e Beneficio, adress: Pasillo Sta. Isabel 15-47, 29002 Malaga, other adress: Paseo Jesus Santos Rein 2 Edif. Ofisel 29640 Fuengirola. My problem is, I can't contact them. In a judicial procedure two timeshare weeks were succesful claimed and the money was booked on a side-account of the Caixa bank, account of GESTORA El Khmiri Financials ,Calle Molino Del Viento 7,10A Fuengirola.I payed them a lot lawyers- and justice costs and taxes. They promised me a few weeks ago to transfer my money to my Dutch account, but suddenly both firms, lawyer and gestoria are gone, disappeared. I can not call them or mail them anymore. I am afraid they are swindlers and stole my money. Can you find these firms? What can I do now, trying to sue them? I know there are about 40 'clients' at least, each client is worth about €25000, I expect a million fraud. I am in touch with a Dutch policeman, who colleborates with Spanish detectives. But that takes a lot of time, I hope you are able to trace those two (fraud) firms, are they still thare or are they really gon with the wind. Your information would be a great help for me

dear Sir

I do think that I know who they are and where they are but need your contact details as this is a very stcky situation. unforunely my company and name is been mentioned and I do not have anything to do with these persons so please inform me what you want to lnow exactly.

Unregistered
07-17-2009, 07:02 PM
dear Sir

I do think that I know who they are and where they are but need your contact details as this is a very stcky situation. unforunely my company and name is been mentioned and I do not have anything to do with these persons so please inform me what you want to lnow exactly.

Belegal can give you my contact details!

Heidie
07-31-2009, 08:05 PM
Zelfde strekking als alle andere verhalen hier. Niet op ingaan dus! Ook ik heb eea laten checken door een plaatselijk, vertoruwd adv. kantoor en deze meldden ook dat het zogenaamde gerechtelijk bevel nergens op slaat! Totaal geen document van een rechbank !

Ook ik wil graag meewerken om deze bende achter de tralies te krijgen en ze voor de rest van hun leven te laten bloeden (terugbetalen uit eigen zak bijvoorbeeld)

Ik ben hier doorgelinked via TrosRadar, zou graag in contact komen met anderen.

strekking van ons verhaal idem dito; zal er zeker ook alles aan willen doen om deze zaken en halt toe te roepen; vandaag "factuur" via email ontvangen € 25.744,50 ; maar eerst 10 % aanbetalen; het had inderdaad te mooi geweest om waar te zijn; wanneer ik iemand van dienst kan zijn, hoe of wat, hoor ik het wel.

Ezel
11-01-2009, 10:38 AM
Hallo,
Ik ben in februari 2009 ook benaderd door Van Mill Y Lopez met exact hetzelfde verhaal en namen die hierboven te lezen zijn. Gelukkig ben ik er niet op ingegaan.
Afgelopen week werd ik echter wederom benaderd, nu door een keurig engels sprekende mevrouw Michelle Virgin van "First Legal Services", wederom een advocaten club uit Malaga die (ex)timesharing houders willen helpen met procederen tegen de oplichters. Zijn dit wederom dezelfde figuren?! Het lijkt er wel op, hoe komen ze anders aan mijn telefoonnummer?? Wie kent deze club?

Unregistered
11-01-2009, 05:57 PM
Waarschijnlijk bieden ze aan om op zoek te gaan naar de verloren centen en laten ze je eerst een fee betalen, Dan is het de vraag of je daarna ooit iets van ze hoort... Hun website is www dot firstlegalservices dot com compleet met naam van de Spaanse advocaat, inclusief licence nummer. Of het betrouwbaar is? Stel de vraag (in het engels) aan de advocaat Nesbitt van deze Belegal-thread.
H

Unregistered
11-28-2009, 12:08 AM
De personen achter deze scam zijn:

XXX XXXX

We weten inmiddels waar ze wonen, kinderen die ze hebben en waar de jongste (XXX) op school gaat.(lyesen heeft 2 kinderen)

ifv
11-28-2009, 10:37 AM
De personen achter deze scam zijn:

XXXX XXXXX

We weten inmiddels waar ze wonen, kinderen die ze hebben en waar de jongste (XXXX) op school gaat.(lyesen heeft 2 kinderen)

Dear Sir/Madam

If you have a problem with these gentlemen (and I don't doubt you may do so), I suggest that you go to the police to report them. It is not wise to threaten their children. Not only they have nothing to do with their parents' activities, but also you could be committing a criminal offense.

Regards

Unregistered
02-16-2010, 12:42 PM
Het is inderdaad niet netjes om dit te vermelden, maar graag wil ik weten waar deze persoon woon of verblijft, wij hebben een behoorlijk bedrag te vorderen met meerder gedupeerde. het gaat over tonnen.
Ik verneem graag het adres op deze site.

Enige gedupeerde meer kan zich aansluiten zijn een groot schalig ondrzoek gestart.

Gr
DJ

Unregistered
02-16-2010, 12:49 PM
De heer van Oppen is nog steeds bezig volgens mij moet dit persoon veel geld ontvangen ik weet iedergeval 2 gedupeerde.
Mocht er ee nonderzoek lopen verneem ik dit graag en zie het wel gepost als link of anders.
Let wel alles wordt eerst naar waarheid onderzoek.
Deze personene zijn gevaarlijk pas op.

Onderzoeks bureau
03-17-2010, 12:21 PM
Willen mensen die zijn benader door Theo van Oppen of mensen die geld hebben overgemaakt naar dit persoon in Spanje, even contact met mij opnemen. op 06-51172730 of via de mail oplichting007@gmail.com wij zijn bezig met een onderzoek. Let wel rechtsbijstand doet niets. Wij zijn redelijk ver maar zoeken naar alle gedupeerde ivm met deze omvangrijke zaak. Contact is vrijblijvend. Let wel deze te meer gedupeerde zich aanmelden des te groter de zaak.

Unregistered
07-02-2010, 02:46 PM
Hebt u intussen vorderingen gemaakt in uw onderzoek?
H