Search:     Go  
The Spanish Lawyer Online
The Spanish Lawyer Online
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 44

Thread: Martinez e Beneficio

  1. #21
    Unregistered
    Guest

    Default Theo van opperen khmiri y ortega

    Wij zijn dus ook benaderd, eerst door Tanja van Dongen, en van de week door Theo van Opperen????
    Het inmiddels bekende verhaal... mail ontvangen van ene Richard El Khmiri
    Met de zogenaamde rechtsuitspraak en factuur van de aanbetaling.

    Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn.... en ja eenmaal opgelicht....dan wordt je een beetje sceptisch.

    Ik moet zeggen dat ie de vele vragen die wij stelden, niet echt prettig vond.
    Wij hebben onze les geleerd en betalen nooit meer wat aan.
    Hij mag het geld storten en de aanbetaling ervan af halen, maar daar zal die wel niet intrappen.

    Ik heb nog contact, dus als iemand meneer van Oppen(opperen) wil spreken.....

    Zeg maar waar ik me moet melden om me aan te sluiten deze boeven op te pakken.

  2. #22
    Unregistered
    Guest

    Default Khmiri en consorten

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Wij zijn dus ook benaderd, eerst door Tanja van Dongen, en van de week door Theo van Opperen????
    Het inmiddels bekende verhaal... mail ontvangen van ene Richard El Khmiri
    Met de zogenaamde rechtsuitspraak en factuur van de aanbetaling.

    Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn.... en ja eenmaal opgelicht....dan wordt je een beetje sceptisch.

    Ik moet zeggen dat ie de vele vragen die wij stelden, niet echt prettig vond.
    Wij hebben onze les geleerd en betalen nooit meer wat aan.
    Hij mag het geld storten en de aanbetaling ervan af halen, maar daar zal die wel niet intrappen.

    Ik heb nog contact, dus als iemand meneer van Oppen(opperen) wil spreken.....

    Zeg maar waar ik me moet melden om me aan te sluiten deze boeven op te pakken.

    Ik ben deze thread begonnen met de oplichterij door Martinez e Beneficio, die samenwerkten met El Khmiri financials. Daarvan heb ik een aanklacht ingediend bij de Nederlandse politie, via Interpol in den Haag is dit doorgestuurd naar de Spaanse justitie. Inmiddels zijn ook de zwendelpraktijken van Khmiri y Ortega bij gekomen. Gegevens daarvan zijn doorgegeven naar Spanje. Mijn gegevens zijn bekend bij advocaat Nesbitt van Belegal. Ik wil graag met u contact opnemen om eventueel gezamelijk actie te ondernemen. Zoudt u dit willen doorgeven aan meneer Nesbitt?

  3. #23
    gedupeerde
    Guest

    Default Khmiri

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Wij zijn dus ook benaderd, eerst door Tanja van Dongen, en van de week door Theo van Opperen????
    Het inmiddels bekende verhaal... mail ontvangen van ene Richard El Khmiri
    Met de zogenaamde rechtsuitspraak en factuur van de aanbetaling.

    Het klonk allemaal te mooi om waar te zijn.... en ja eenmaal opgelicht....dan wordt je een beetje sceptisch.

    Ik moet zeggen dat ie de vele vragen die wij stelden, niet echt prettig vond.
    Wij hebben onze les geleerd en betalen nooit meer wat aan.
    Hij mag het geld storten en de aanbetaling ervan af halen, maar daar zal die wel niet intrappen.

    Ik heb nog contact, dus als iemand meneer van Oppen(opperen) wil spreken.....

    Zeg maar waar ik me moet melden om me aan te sluiten deze boeven op te pakken.
    Mijn gegevens zijn ook bekend bij BELEGAL, misschien kunt u ook contact met mij opnemen, met meerdere personen kunnen we misschien iets bereiken.

  4. #24
    gedupeerde
    Guest

    Default Khmiri

    Zouden diegenen, die benaderd zijn door Khmiri y Ortega, hetzij door Tanja van Dongen, hetzij door Theo van Oppen, via BELEGAL contact met mij op willen nemen. Misschien is het mogelijk met meerdere personen een pact te vormen om na te gaan wat de mogelijkheden zijn tegen RECLAIM en te voorkomen, dat er meerdere mensen worden benaderd, die misschien wel het bedrag vooruit betalen en vervolgens niets meer ontvangen en/of horen.

    alvast bedankt.

  5. #25
    Unregistered
    Guest

    Default Khmiri en consorten

    Quote Originally Posted by gedupeerde View Post
    Zouden diegenen, die benaderd zijn door Khmiri y Ortega, hetzij door Tanja van Dongen, hetzij door Theo van Oppen, via BELEGAL contact met mij op willen nemen. Misschien is het mogelijk met meerdere personen een pact te vormen om na te gaan wat de mogelijkheden zijn tegen RECLAIM en te voorkomen, dat er meerdere mensen worden benaderd, die misschien wel het bedrag vooruit betalen en vervolgens niets meer ontvangen en/of horen.

    alvast bedankt.
    Beste mensen, als we contact met elkaar willen hebben moeten jullie dit wel doorgeven aan advocaat Nesbitt, naam en e-mail-adres dus. Hij heeft die kennelijk niet gekregen.

  6. #26
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Marbella
    Posts
    1,095

    Default

    If you want to contact other Dutch in this same thread just let us know and we will exchange your personal contact details with your permission free of compromise.

    Do not post your real names and email addresses on this thread for security reasons.


    Als u in contact wilt komen met andere Nederlanders in deze Thread laat ons dat weten en wij stellen uw persoonlijke contact details met uw toestemming beschikbaar aan andere geinteresseerden.

    Vermeld uit veiligheidsoverwegingen nooit uw echte namen en e-mail-adressen op deze Thread.

    Dank u Dhr. H.
    Last edited by Lawbird Lawyer; 02-20-2009 at 07:27 PM.

  7. #27
    Unregistered
    Guest

    Default Advocatenkantoor van Mil & Lopez

    Wij hebben dezelfde ervaring en enkele namen zijn hetzelfde. Wij werden 14 dagen geleden gebeld door Jacqueline de Korte (met Amsterdams accent) van advocaten kantoor Van Mil Y Lopez uit Malaga. Ook wij zouden mee kunnen doen met een geplande rechtszaak enkele dagen later. Voor meer informatie konden we de twee advocaten bellen (Ad van Meer en Theo van Oppen). Een dag na de rechtszaak belde Theo van Oppen dat we het dubbele terugkregen van wat ons timesharing contract in 2001 gekost had (rente en indexering). De volgende dag kregen we een e-mail van Denie Van Mil y Lopez met zogenaamde uitspraak van de rechter en de vermelding dat we eerst 10% van het bedrag aan advocaten kosten konden betalen, pas daarna zouden we het toegewezen bedrag gestort krijgen.
    Ik heb contact gezocht met de Nederlandse en Belgische Europese Consumenten Centra (ECC), die mijn klacht door zouden geven aan de politie in Malaga. Op de site van deze organisaties staat een soortgelijke waarschuwing. Ook heb ik mijn verhaal op de sites gezet van de Nederlandse TV programma's TROS opgelicht en TROS radar, op zoek naar, en ter waarschuwing van meer (potentiële) slachtoffers.
    Afgelopen week kregen we een herinnering mail met dezelfde attachments.
    Ik heb alle e-mails, telefoonnummers en documenten bewaard. Als iemand meer wil weten hoor ik dit graag.

  8. #28
    Unregistered
    Guest

    Default

    Ja hoor ook ik ga er bijna in met boter en suiker mensen let op de groep is weer bezig!

  9. #29
    R Ouwerkerk
    Guest

    Default Tanja de Korte en Van Noppen

    Zelfde strekking als alle andere verhalen hier. Niet op ingaan dus! Ook ik heb eea laten checken door een plaatselijk, vertoruwd adv. kantoor en deze meldden ook dat het zogenaamde gerechtelijk bevel nergens op slaat! Totaal geen document van een rechbank !

    Ook ik wil graag meewerken om deze bende achter de tralies te krijgen en ze voor de rest van hun leven te laten bloeden (terugbetalen uit eigen zak bijvoorbeeld)

    Ik ben hier doorgelinked via TrosRadar, zou graag in contact komen met anderen.

  10. #30
    Unregistered
    Guest

    Default Reclaim

    Quote Originally Posted by R Ouwerkerk View Post
    Zelfde strekking als alle andere verhalen hier. Niet op ingaan dus! Ook ik heb eea laten checken door een plaatselijk, vertoruwd adv. kantoor en deze meldden ook dat het zogenaamde gerechtelijk bevel nergens op slaat! Totaal geen document van een rechbank !

    Ook ik wil graag meewerken om deze bende achter de tralies te krijgen en ze voor de rest van hun leven te laten bloeden (terugbetalen uit eigen zak bijvoorbeeld)

    Ik ben hier doorgelinked via TrosRadar, zou graag in contact komen met anderen.
    Neemt u contact op met GEZIENA, ook een Reclaim-benadeelde. Haar gegevens kunt u opvragen bij Mr Nesbitt van Belegal. Geziena heeft ook een eigen Thread, genaamd Reclaim, in dit forum.
    H

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •