Search:     Go  
The Spanish Lawyer Online
The Spanish Lawyer Online
Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 44

Thread: Martinez e Beneficio

  1. #11
    Unregistered
    Guest

    Default

    I still have mailcontact with this Khmiri.
    But the only contact i have is calling each other names.
    And he starts to threat and intimidate, that shows for me the level and his mentality.

    greetings Rober

  2. #12
    Unregistered
    Guest

    Default Khmiri

    Rober, ik heb inmiddels een 'rijke' ervaring met enkele Khmiri's. Ruzie maken werkt bij deze lieden averrechts. Een gerechtelijk onderzoek is effectiever. Via een Interpol-rechercheur uit den Haag heb ik de Spaanse politie al op de hoogte kunnen brengen, jouw ervaringen kunnen een belangrijke aanvulling zijn om deze boeven onschadelijk te maken. jouw Khmiri is nog actief, maar de 'mijne' is foetsie. Neem aub via Belegal contact met me op.

  3. #13
    gedupeerde
    Guest

    Default khmiri

    ik heb een soortgelijke ervaring en wil graag dat Khmiri en consorten aangepakt worden!!
    ik vraag me ook af waar deze lui de gegevens vandaag hebben en contact met ons kunnen opnemen, weet iemand dat ??

  4. #14
    Unregistered
    Guest

    Default Khmiri en consorten

    Quote Originally Posted by gedupeerde View Post
    ik heb een soortgelijke ervaring en wil graag dat Khmiri en consorten aangepakt worden!!
    ik vraag me ook af waar deze lui de gegevens vandaag hebben en contact met ons kunnen opnemen, weet iemand dat ??

    Net als ik dus ook al slachtoffer van Khmiri en Martinez e Beneficio! Namen en adressen van timeshare-bezitters zijn kennelijk in Spanje makkelijk te vinden. Ik word regelmatig gebeld door "verkopers". Zoudt u, evenals de heer Rober, via Belegal contact met mij willen opnemen, mijn gegevens zijn bij Belegal bekend. Ik heb al via Interpol aangifte gedaan, maar als we met meerderen zijn is het actie voeren effectiever.

  5. #15
    Unregistered
    Guest

    Default

    Ook ik heb contact gehad met Khmiri Y Ortega (heer van Oppen) Ik moest € 3205,-- aan advokaatkosten overmaken en dan zou ik binnen 2 weken ruim € 32.000,-- ontvangen. Ik heb het niet gedaan, omdat ik het vreemd vond dat ik eerst de advokaatkosten moest betalen. Waarom niet het mij beloofde bedrag minus de advokaatkosten overgemaakt ?
    Als er nog meer gedupeerden zijn, wil ik graag met hen in contact komen.

  6. #16
    Unregistered
    Guest

    Default Khmiri

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Ook ik heb contact gehad met Khmiri Y Ortega (heer van Oppen) Ik moest € 3205,-- aan advokaatkosten overmaken en dan zou ik binnen 2 weken ruim € 32.000,-- ontvangen. Ik heb het niet gedaan, omdat ik het vreemd vond dat ik eerst de advokaatkosten moest betalen. Waarom niet het mij beloofde bedrag minus de advokaatkosten overgemaakt ?
    Als er nog meer gedupeerden zijn, wil ik graag met hen in contact komen.
    Betaal niets aan deze firma. Het is een niet-geregisteerde nep-advocatenfirma, de rechtbank waarnaar ze refereren bestaat niet. Eeenmaal betaald hoor je nooit meer iets van ze.
    Khmiri y Ortega is a fraud. Never pay them any money!

  7. #17
    gedupeerde
    Guest

    Exclamation khmiri

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Ook ik heb contact gehad met Khmiri Y Ortega (heer van Oppen) Ik moest € 3205,-- aan advokaatkosten overmaken en dan zou ik binnen 2 weken ruim € 32.000,-- ontvangen. Ik heb het niet gedaan, omdat ik het vreemd vond dat ik eerst de advokaatkosten moest betalen. Waarom niet het mij beloofde bedrag minus de advokaatkosten overgemaakt ?
    Als er nog meer gedupeerden zijn, wil ik graag met hen in contact komen.
    ik ben evenals u ook gebeld door Khmiri y Ortega, eerst door Tanja van Dongen en 2 weken later door Theo van Oppen, die zeer geloofwaardig overkwam, echter de documenten vond ik niet echt rechtbankachtig overkomen en het feit dat ik eerst moest betalen en dan pas geld zou ontvangen vond ik zeer vreemd. Volgens van Oppen was dat gebruikelijk. maar toen ik hen confronteerde met de gegevens die ik via internet had gevonden, was "mijn dossier" zeer snel gesloten en lieten ze niets meer van zich horen. Het telefoonnummer is ook niet actief.

  8. #18
    Unregistered
    Guest

    Default hr m

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    It looks as if this group of fraudsters is working under different names. I am sure there are many victims from Germany, Belgium and above all from Britain. Don't hesitate to contact through this thread. Interpol-detectives know already about this fraud.

    Ich bin davon uberzeugt dass auch viele "Kunde" aus Deutschland kommen. Bitte melden Sie sich auf diese Thread. Wir können einander vielleicht helfen.

    Ik ken nu in elk geval drie Nederlandse slachtoffers. Uit gesprekken met een van de Nederlandstalige medewerkers van Martinez heb ik begrepen dat er zeker 40 zijn. Meld u zich op deze Thread, zodat we gezamelijk actie kunnen ondernemen. Interpol-mensen in den Haag zijn op de hoogte gesteld.
    Ik had gelijk door dat het bedrog was, mij hebben ze ook benaderd, de namen zijn Ad Vermeer, Theo van Oppen (khmiri y ortega). Waardoor ik het snel doorhad dat het bedrog was:
    1. Een privepraatje aangaan met mij, dit doet een advocaat niet.
    2. Alleen bereikbaar via mobiel, nl 0034 6...... dit is raar.
    3. Zeggen bij opnemen mobiel, hallo of onduideijk.
    4. Voorruit 10% betalen, terwijl een notaris deze kosten eerst in mindering kan brengen.
    5. Binnen 4 dagen gebeld worden en recht gesproken wordt en alle papieren op de mail zonder handtekening.
    6. Vragen naar je IBAN en BIC code van de bank, nooit doen.
    7. Kopie paspoort sturen, nooit doen, een notaris doet dit nl altijd in bijzijn van de houder van het paspoort.
    8. Ik zou veel meer geld terug krijgen dan dat ik betaald heb!!! Raar.

    Ik ben dus geen slachtoffer, maar ongelooflijk dat ze nu weer gedupeerde mensen die een timeshare hebben gekocht nogmaals willen oplichten.

  9. #19
    Unregistered
    Guest

    Default hr

    Quote Originally Posted by gedupeerde View Post
    ik heb een soortgelijke ervaring en wil graag dat Khmiri en consorten aangepakt worden!!
    ik vraag me ook af waar deze lui de gegevens vandaag hebben en contact met ons kunnen opnemen, weet iemand dat ??
    Via RCI, zodra je een contract aangaat met Timeshare, sta je daar onmiddelijk ingeschreven.

  10. #20
    Unregistered
    Guest

    Default hr

    Quote Originally Posted by Unregistered View Post
    Net als ik dus ook al slachtoffer van Khmiri en Martinez e Beneficio! Namen en adressen van timeshare-bezitters zijn kennelijk in Spanje makkelijk te vinden. Ik word regelmatig gebeld door "verkopers". Zoudt u, evenals de heer Rober, via Belegal contact met mij willen opnemen, mijn gegevens zijn bij Belegal bekend. Ik heb al via Interpol aangifte gedaan, maar als we met meerderen zijn is het actie voeren effectiever.

    Ik had gelijk door dat het bedrog was, mij hebben ze ook benaderd, de namen zijn Ad Vermeer, Theo van Oppen (khmiri y ortega). Waardoor ik het snel doorhad dat het bedrog was:
    1. Een privepraatje aangaan met mij, dit doet een advocaat niet.
    2. Alleen bereikbaar via mobiel, nl 0034 6...... dit is raar.
    3. Zeggen bij opnemen mobiel, hallo of onduideijk.
    4. Voorruit 10% betalen, terwijl een notaris deze kosten eerst in mindering kan brengen.
    5. Binnen 4 dagen gebeld worden en recht gesproken wordt en alle papieren op de mail zonder handtekening.
    6. Vragen naar je IBAN en BIC code van de bank, nooit doen.
    7. Kopie paspoort sturen, nooit doen, een notaris doet dit nl altijd in bijzijn van de houder van het paspoort.
    8. Ik zou veel meer geld terug krijgen dan dat ik betaald heb!!! Raar.

    Ik ben dus geen slachtoffer, maar ongelooflijk dat ze nu weer gedupeerde mensen die een timeshare hebben gekocht nogmaals willen oplichten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •